Çift Kenet Sistemler
Çift kenetli sistemler, çinkoya özgü burgulu birleşimler ve klasik kenet sistemler için ileri bir aşamadır. Literatürde 1899 yılından beri bilinen bu sistem,eğimi 25° 'nin altındaki çatılarda ilk tercih olarak kabul edilmektedir. Uygulanabileceği en düşük çatı eğimi 3°'dir (yakl. %5,2). "Çift Kenet" tanımı, klasik tabir edilen doğrusal (boyuna) birleşimlerin iki kez bükülmesini ifade eder. Uluslararası düzeyde önceden profillenen levhalardan oluşan, 25 mm'lik kenet hadve yüksekliğine sahip çift kenetli sistem kabul edilmiştir.Klasik Kenet Sistemi
Klasik Kenet Sistemi, geleneksel çatı uygulayıcılarının teknik literatüründe oldukça yeni bir gelişmedir: İlk olarak 20. yüzyılın başlarında adı geçen bir sistem olarak karşımıza çıkmaktadır. Eğimi 25°'den - karlı bölgelerde 35°'den - fazla olan çatılar için uygun sistemdir. Levhalarn yalnızca bir kez gerekli açıda bükülerek kapatılmasıyla oluşan bu sistem, Çift Kenet Sistemi ile karşılaştırıldığında ısı değişikliklerine bağlı uzunluk değişimlerini daha iyi karşılar. Bunun sonucunda yüzeyde oluşacak dalgalanma en aza indirgenir.Kepli Geçme Sistem
Kepli Geçme Sistemler, günümüzde hala kullanılmakta olan metal kaplama tekniklerinin en geleneksel olanıdır. RHEINZINK-Kepli Geçme Sistem, levhalar arasına çinko esaslı RHEINZINK kep profillerinin monte edildiği doğrusal (boyuna) birleşimlerin bir çeşididir.Arduvaz Sistemler
Arduvaz Sistemlerin kullanımı çatı kaplamalarında da artmaktadır. RHEINZINK-Dar Seri Kaplamalar (kare ve karo şeklinde) ie karmaşık geometrik yapılarda bile güvenilir ve görsel açıdan etkileyici çözümler gerçekleştirilebilir. Bu sistemin klasik uygulama alanları olarak bacalar, kuşluklar (güvercinlikler) ve çatı kalkan duvarları sayılabilir. RHEINZINK-Geniş Seri Kaplamalar, geniş yüzeyli çatı ve cephe kaplamalarında etkisini göstermektedir. Kare ve karo plakaların gelişiminde bir sonraki aşama olarak değerlendirilen bu kaplamalar, sadece sundukları görsel estetik ile değil aynı zamanda sağladıkları yapısal avantajlar ile de dikkat çekicidir.